Nadat gisteren de website echt ontplofte qua bezoekersaantallen, vandaag maar een rustige blog met wat we gisteren ook deden 🙂 We hebben een klein feestweekend, want dat hebben we na de stress wel verdiend dacht ik zo. Dus maakte ik op zaterdag  heerlijke appelkruimeltaart met room en gingen we gisteren naar de dierentuin Walterzoo. Liza miste alleen de giraffen, de olifanten, de neushoorns en de leeuwen. Al komen deze laatste binnenkort wel naar de dierentuin. Het is dat we echt zin hadden in de dierentuin, maar eigenlijk is het veel te duur voor wat je krijgt. Apen, zebra's en een tijger… Gelukkig hadden we wel een leuke dag en daar gaat het om!

Show Full Content
Previous Bitterzoet | Dag fijn huis in Pernis
Next Vijf keer comfortabele kostuums voor carnaval om NU te bestellen + Winactie

4 thoughts on “Walterzoo, een dierentuin zonder olifanten…

  1. Zijn jullie al eens in Peter & Paul Wildpark St. Gallen geweest? Daar is het gratis en de dieren hebben veel plek. De marmotten zijn nog in winterslaap..dus maar even wachten misschien…. mooi om te wandelen is de weg van obvita Wittenbach (tehuis voor blinde ouderen- parkeren kan daar) naar boven. http://www.wildpark-peterundpaul.ch/html/karte_wildpark.htm er is ook een “Waldleerpfad” en je kunt er natuurlijk ook bbq-en 🙂

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

Close
Close