Adviezen, soms zit je er gewoon niet op te wachten. Als ouders heb je er eigenlijk altijd mee te maken. Men heeft vaak hetzelfde meegemaakt en denkt dat hun oplossing ook voor jou werkt. Maar kindjes zijn niet allemaal hetzelfde en ook ouders werken en opvoeden niet altijd hetzelfde.

Bij Kiind weten ze dat en zo besloten ze vijf jaar geleden tot het Kiind Magazine. Hun drijfveer is eerlijke informatie over bewust ouderschap verspreiden. Onafhankelijk van industrie en zonder advertorials. “Het verzorgen en grootbrengen van kinderen is zoiets fundamenteels, daar moet je niet mee sollen.”

kiind

 

Vijf jaar later is Kiind uitgegroeid tot een groot platform met maandelijks zo’n 60.000 unieke bezoekers. Het is de mix van originele tutorials en wetenschappelijk onderbouwde artikelen dat het magazine interessant maakt voor een breed publiek. De website is opgebouwd als een magazine. Dat werkt niet altijd, maar bij hen ondersteunt het het verhaal dat zij willen vertellen. De rust, de beelden en de geschreven artikelen lezen erg prettig weg!

Van online naar offline

Kiind wil haar vijfjarig bestaan vieren door een hun online magazine offline te brengen. Met een boektijdschrijft wagen zij de sprong in het diepe. Het is niet zomaar een sprong, ze denken groot. “Natuurlijk kunnen we een boek maken en daar via de website wat van verkopen. Maar we denken groot! Eerlijke, onafhankelijke informatie over kinderen moet wijder verspreid worden. Daarvoor is het belangrijk dat het boektijdschrift in iedere boekhandel komt te liggen! Dankzij een grote oplage, kan de verkoopprijs laag liggen, zodat het boek voor iedereen bereikbaar is: 250 full-colourpagina’s voor slechts 15 euro!”

Crowdfunding

Zoals het past in deze tijd, maakt Kiind gebruik van Crowdfunding. Iedereen kan hierdoor zijn steentje bijdragen aan het boektijdschrift en zijn of haar eigen exemplaar alvast bestellen. En dát, dat vind ik nou echt tof. Lekker vernieuwend en nadat nu een paar dagen de campagne online staat, blijkt dat nog veel meer mensen enthousiast over dit plan zijn.

“Het boektijdschrift is al in de maak; het wordt inhoudelijk stevig en origineel, een tikkeltje progressief ouderwets, en strak vormgegeven. Om het boektijdschrift in april in de winkel te krijgen, zijn we bezig met schrijven, fotograferen, vormgeven en promotie. Daarna kan het gedrukt worden. Daarvoor hebben we jouw donatie nodig! Zorg jij ervoor dat het Kiind boektijdschrift binnenkort in de boekhandel ligt?”

Lees hier meer over het Crowdfundingproject en hier is het mogelijk om direct te doneren en jouw exemplaar van het boektijdschrift veilig te stellen!

Show Full Content

About Author View Posts

Marlieke

Marlieke is moeder van Eva en Liza en baby Bram. Ze is in 2014 geëmigreerd naar Zwitserland en houdt je op Lovethat op de hoogte van haar leven daar. Als moeder, als vrouw, als zelfstandig ondernemer en vooral als zichzelf.

1 thought on “Kiind gaat een boektijdschrift via Crowdfunding uitgeven

Laat hier je reactie achter

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Close

NEXT STORY

Close

Maak het vandaag nog lichter in huis!

16 november 2017
Close
%d bloggers liken dit: